Granaty, RPG, CYBERPUNK
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Granaty
GRANATY RĘCZNE
Fen Dz 22 e$65 2K6+2 w promieniu 15m
Det Card FEN Dz 25 e$120 1K6+2 w promieniu 1m
Granat EMP e$300 Elektromagnetyczny, sprzęt komputerowy i cyborgizacje przestają działać na 2K6 minut
Gpz-78 e$40 1K6+2 w promieniu 1m, mały granat, głównie do roboty w pomieszczeniach
Ganat dymny e$70 Tworzy zasłonę dymną w promieniu 5m, chmura znika po 5 rundach
FarGr e$20 Wybuchając rozpyla farbę w promieniu 3m oślepiając przeciwnika na 1K6/2 minut
Bomba śmierdząca e$20 Wszyscy znajdujący się w polu rażenia muszą wykonać test na BC (bardzo trudny, 25) żeby pozostać na miejscu, nie pomaga na nią nawet maska przeciwgazowa
HE VF-8 e$30 7K6 w promieniu 5m, odłamki 5K6 w promieniu 6-10m
OF-3 e$30 4K6 w promieniu 3m, odłamki 2K6 w promieniu 4-6m
Zapalający e$30 4K6 przez 3 tury w promieniu 5m
Przeciwpancerny e$50 5K10 obrażeń od ognia w promieniu 5m
GRANATY MILITECHu DO 25 MM GRANATNIKA
HEP (High-Explosive Penetration): 5K6, e$30 ZAPALAJĄCY: 4D6 I tura, 2D6 II tura, 1D6 III tura, promień - 1m, e$30. ODŁAMKOWY: 5K6 w promieniu 3m, 2D6 w promieniu 4-5m, e$25 DYMNY/GAZOWY: Różne efekty, promień 5m, e$20-30 OFENSYWNY: 3K6 w promieniu 3m, 1K6 w promieniu 4-5m e$35 ŚWIETLNY: Wszyscy w promieniu 5m muszą wykonać test na utrzymanie przytomności z modyfikatorem -2 i otrzymują -4 do REF jeżeli im się nie powiedzie, $15. ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pltgshydraulik.opx.pl |