Gracz (1992)(1)

Gracz (1992)(1),

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
00:00:13:Cisza na planie.00:00:16:Scena pierwsza, ujęcie dziesište.|Klaps.00:00:25:I... akcja!00:00:30:Biuro Joela Levisona.00:00:32:- Przykro mi, nie ma go jeszcze.|Chce pan zostawić wiadomoć?00:00:35:- Panie Levy, przekażę, że pan dzwonił.|- Nigdy tak nie mów.00:00:38:Jest na konferencji, na spotkaniu.|Zawsze jest.00:00:41:- Kto to był?|- Larry Levy.00:00:45:Przyszło dzi co ważnego?00:00:47:- Nie wiem. Poczta jako się spónia.|- No to id zobacz. Już!00:00:51:Chcę jš mieć zanim on się pojawi.00:01:08:Griffin, czeć. Adam Simon.00:01:12:Mielimy się spotkać w |przyszłym tygodniu, ale--00:01:14:- Nie wiedziałem.|- Chciałem panu zaszczepić pewien pomysł.00:01:18:- Jestem umówiony.|- Proszę sobie wyobrazić co takiego.00:01:21:Jest pewna planeta w dalekiej przyszłoci,| z dwoma słońcami00:01:23:- Dwiema słonicami?|- Nie, słońcami. Wielkie tarcze słoneczne.00:01:26:Przedstaw ten pomysł Bonnie Sherow.00:01:28:Filmy jakie teraz się robi sš jak z MTV. |Cięcie, cięcie, cięcie.00:01:31:Scena otwierajšca "Dotyk zła" |miała szeć i pół minuty.00:01:34:- Szeć i pół minuty?|- Trzy albo cztery, nieważne.00:01:37:Cały film był ustawiony pod to|jedno ujęcie z jazdy.00:01:40:Mój ojciec był szefem ekipy |zdjęciowej przy tym ujęciu.00:01:42:A co z "Absolute Beginners"?|Tam też było niezwykłe ujęcie.00:01:46:- Nie słyszałem o tym.|- To angielski film.00:01:54:- Podaj mi Peligrino.|- Mam Calistoga.00:01:57:- Buck, jak się masz?|- Dobrze. A ty?00:01:59:- Dobrze. Co masz dla mnie?|- Ok, leci tak.00:02:03:- "Absolwent", częć II.|- O, dobrze.00:02:06:Słuchaj, trzech głównych aktorów|wcišż mamy.00:02:09:Dustin Hoffman, Anne Bancroft,|Katharine Ross, 25 lat póniej.00:02:14:Więc mamy trzy główne postaci,|Ben, Elaine i Pani Robinson.00:02:19:Ben i Elaine sš po lubie, nadal.00:02:21:Żyjš gdzie w wielkim, dziwnym domu |w północnej Kalifornii.00:02:25:I Pani Robinson|mieszka tam z nimi...00:02:28:ale jako, że jest w podeszłym |wieku, miała wylew...00:02:33:i nie może mówić.00:02:35:- To będzie zabawne?|- Będzie mieszne. Mroczne, dziwne i zabawne.00:02:38:I z wylewem.|Może to nie wylew.00:02:42:Nie wiem co to może być.|Jaki rodzaj choroby po prostu.00:02:44:Stara siedzi u siebie w sypialni na górze|i podsłuchuje wszystko co się dzieje.00:02:48:Majš córkę, która włanie ukończyła college.00:02:51:Ma dwadziecia dwa, dwadziecia trzy lata,|podobna do Julii Roberts.00:02:55:Przepraszam.|Co mam zrobić z tymi scenariuszami?00:02:57:Majš trafić do Bonnie. I zapytaj ochronę jak |Adam Simon dostał się na teren wytwórni.00:03:02:- Chciałbym wiedzieć.|- Adam Simon? Dobrze.00:03:06:Julia Roberts przyjeżdża do domu,|ich córka, absolwentka.00:03:09:I oto ona: jako nowy absolwent.00:03:11:Griffinowi się spodobało.|Chciał, żebym to dla ciebie zrobił.00:03:14:- To zgraja rozbitków.|- Zanotuj to dla mnie.00:03:19:Nie nadšżam.|Napisz mi to.00:03:22:Tu nie chodzi o słowa.|Musisz to sobie zwizualizować.00:03:28:Jimmy, wszystko w porzšdku?|Co się stało?00:03:33:- Wszystko dobrze?|- Nazywam się Jimmy Chase.00:03:39:Wyjechał znikšd, wpakował mi się prosto |pod brykę. Nie widziałem go.00:03:47:- Adam Simon.|- Jak się masz?00:03:58:Rebecca DeMornay.|Rzeczywicie lepiej wyglšdasz.00:04:01:- Nie jestem Rebeccš DeMornay.|- No to do ciebie nie oddzwoniš.00:04:04:Dziękuję bardzo.00:04:06:Wiesz gdzie jest biuro |Joela Levisona?00:04:09:Szefa studia?00:04:12:To bardzo poruszajšce. |Wyrwie wam to serca.00:04:13:To jest miejsce, gdzie zapadajš decyzje czy projekt |dostanie zielone czy czerwone wiatło.00:04:18:Mamy zamiar robić 17 obrazów, może więcej.|Wszystkie używajšc sprzętu Sony.00:04:23:Domo arigato dla produktów Sony.00:04:26:Jeli będziecie chcieli, żeby kto z wami |zjadł sashimi, proszę dać mi znać.00:04:36:Korek od strony Malibu|był okropny.00:04:38:- Dzień dobry, Joel.|- Sandy, zaparkuj samochód.00:04:42:Dzień dobry Marty, Annie.00:04:46:- Co te japiszony tu robiš?|- O czym oni mówiš? Mózg się zwija.00:04:50:Bank nas przyciska. |Syn Goldmana przylatuje z Bostonu.00:04:53:Nie podoba mi się to.00:04:55:Reggie Goldman to miernota.|Nie mówisz poważnie.00:04:58:Zapowiadajš się tutaj zmiany. |Tak się zwykle zaczyna.00:05:02:Tak się stało w Paramount|trzy lata temu.00:05:05:Teraz przechodzi przez to Columbia.00:05:07:Słyszałem, że szukamy |kogo na miejsce Griffina.00:05:09:Griffina? Nie mogę w to uwierzyć.|Kto to miałby być?00:05:12:Burke albo Patrick.|Może Larry Levy.00:05:15:Chcę wiedzieć, |dlaczego ochrona jest taka nieudolna.00:05:19:Porozmawiamy póniej.|Mam teraz spotkanie.00:05:22:Słuchaj, mów dalej.00:05:24:- To o gwiedzie telewizyjnej, która jedzie na safari.|- Gwiazda telewizyjna w filmie kinowym?00:05:29:- Gwiazda telewizyjna grana przez aktora filmowego.|- Gwiazda filmowa gra gwiazdę telewizyjnš.00:05:34:- Michelle, Bette, Lily.|- Dolly Parton byłaby dobra.00:05:38:- Lubię Goldie.|- wietnie, bo mamy dobre stosunki.00:05:43:Goldie jedzie do Afryki.00:05:45:- Zostaje znaleziona przez to plemię takie.|- Tych małych ludzi.00:05:51:Zostaje znaleziona i otoczona uwielbieniem.00:05:54:To jak "Bogowie muszš być szaleni",| tylko że butelka Coli jest aktorkš.00:05:58:Tak. To jak "Pożegnanie z Afrykš" |połšczone z "Pretty Woman".00:06:01:Musi zdecydować czy woli |prowadzić swój telewizyjny show...00:06:05:czy ratować plemię.00:06:07:- Gdzie jest biuro Milla Griffina?|- Tam.00:06:10:- Pan jest Martinem Scorsese!|- Nie, ale znam Harvey'a Keitela.00:06:13:Wiem, że tak. |Uwielbiam "Przylšdek strachu".00:06:16:Mój staruszek pracował dla Hitchcocka.00:06:19:"Lina" to arcydzieło.00:06:21:Historia nie była za specjalna. |Nakręcił wszystko bez cięć.00:06:24:Nienawidzę tych: "cięcie, cięcie, cięcie!"00:06:26:No a co z Bertoluccim, wietne ujęcie |z Winger w "Pod osłonš nieba"?00:06:31:Nie widziałem.00:06:36:- Byłam tu od 8:00.|- Starałam ci się załatwic tę robotę.00:06:40:- Z kim była?|- Z Alanem Rudolphem.00:06:44:- Co ty z nim robisz?|- Zaprosił mnie na kawę.00:06:49:Jeste mojš asystentkš.|Nie możesz angażować się z pisarzami.00:06:51:Nie zaangażowałam się. Słuchałam |jego niesamowitych pomysłów.00:06:54:To interesujšce.|Jaki masz pomysł na całoć?00:06:57:- Polityka cię przeraża?|- Polityka mnie nie przeraża.00:07:00:Radykalna polityka mnie przeraża.|Polityczna polityka też.00:07:03:To jest o spolegliwej radykalnej polityce,|ale zabawne.00:07:06:- Zabawna polityczna historyjka. |- Ale też thriller, wszystko na raz.00:07:10:- O czym to jest?|- Chcę Bruce'a Willisa. Mogę z nim pogadać.00:07:14:To jest historia o złym senatorze.00:07:18:Podróżuje po kraju na koszt |państwa, jak kiedy Sununu.00:07:22:To złoliwy, polityczny thriller komediowy.00:07:25:Tak, ale ma jaja w odpowiednim miejscu.|Tak czy siak, senator ma wypadek.00:07:30:I staje się jasnowidzem, |jak jakie medium.00:07:34:Więc to metapsychiczny polityczny |thriller komediowy z jajami.00:07:38:Z jajami, może trochę jak |"Duch spotyka kandydata Manchuriana".00:07:42:- Mów dalej, słucham.|- Zaczyna czytać ludziom w mylach.00:07:45:A kiedy dostaje się do umysłu |prezydenta, tam nic nie ma.00:07:50:- Co podać?|- Piwo, proszę.00:07:52:- Nie mamy piwa.|- Czerwone wino.00:07:57:Oczywicie na końcu kto ginie.|Tak się dzieje w politycznych thrillerach.00:08:01:- Biuro Griffina Milla.|- Czy może mnie pani przełšczyć?00:08:06:- Mogę spytać kto dzwoni?|- Chcę rozmawiać z Griffinem Millem.00:08:09:Jest teraz na spotkaniu. Proszę podać |nazwisko, pan Griffin oddzwoni.00:08:13:- Słucham?|- Oddzwoni do mnie?00:08:17:- Wiesz ile razy już to słyszałem?|- Kto mówi?00:08:20:- Jeli do mnie nie oddzwoni--|- Kto to był?00:08:23:- Nie wiem. Nie przedstawił się.|- Jak to?00:08:26:Nie wiem jak to obsadzisz.|Główna rola to 50-letni cyrkowiec. Kobieta.00:08:31:Daj mi poczytać omówienie.00:08:34:Nadal jestemy umówieni na |lunch z Aaronem Campem?00:08:36:- O której?|- Umówiłam na 1:00.00:08:39:- Zły dzień?|- Ma blokadę twórczš.00:08:43:Masz spotkanie z Hutterem |i Frankiem South dzi o 3:00.00:08:47:Będę tutaj. Wprowad poranne |spotkania do komputera. Dzięki.00:08:52:- Idziesz już?|- Idę na spotkanie z Levisonem.00:08:55:Zamów dla mnie sałatkę Caesar| i Crystal Geyser.00:09:05:O 5:00? Dzięki, Sandy.00:09:09:Czeć, Sandy.00:09:11:Nie możesz tam wejć!|Ma spotkanie.00:09:15:W porzšdku, Celia.00:09:18:Chyba nie poznałe Rega Goldmana.|Znasz jego ojca, Harvey'a.00:09:22:Tak, oczywicie. Czeć, Reg.|Z banku w Bostonie.00:09:25:- Reg przyjechał na kilka tygodni.|- wietnie. Biznes czy rozrywkowo?00:09:30:Po trochu z każdego, mam nadzieję.00:09:33:Reg myli o produkcji.00:09:34:Naprawdę?00:09:36:Tak. Ciekawa praca, |prawda, Griffin?00:09:39:Zagrałbym w tenisa.|Grasz w tenisa?00:09:41:Tenisa? Nie.00:09:43:- Jestem zbyt zajęty.|- Pytałem już Waltera.00:09:46:Znasz Meg Ryan?00:09:48:Spotyka się z kim?00:09:51:Tak, Reg. Jest zamężna.00:09:55:Cholera.00:09:56:A Winona Ryder?00:09:59:Wiesz, Walter jest facetem, |z którym można pogadać.00:10:04:Walter ma telefon każdego.00:10:06:- Masz co ważnego?|- Nie. Jeste naprawdę zajęty.00:10:10:Chcę ten numer, |cholera, chcę ten numer.00:10:13:A co z tš? |Zrobiła już co?00:10:18:Celia.00:10:21:Griffin, nie pytaj.00:10:24:Nie pytaj, bo nie wiesz?|Albo - nie pytaj, bo nie chcę wiedzieć?00:10:28:Po prostu nie pytaj.00:10:31:Jeli martwisz się |Reggiem Goldmanem, to przestań.00:10:36:Ale bšd dla niego miły. |Reprezentuje kupę kasy dla tej firmy.00:10:38:Nie martwię się Reggiem Goldmanem.00:10:41:- Chodzi o Larry'ego Levy.|- Larry'ego Levy?00:10:45:Larry Levy jest w Fox, prawda?00:10:49:No dalej, Celia.... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tgshydraulik.opx.pl
  •  

    Powered by WordPress dla [Lepiej cierpieć niż nie czuć, że siÄ™ żyje]. • Design by Free WordPress Themes.